Wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko ds. sekretariatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Stanowisko ds. sekretariatu
Przedmiot naboru:
- Samodzielne stanowisko – sekretariat
- Liczba stanowisk: 1
- Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie.
- Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Obsługa sekretariatu, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;
- Prowadzenie rejestru otrzymanych przez Dyrektora pełnomocnictw i upoważnień oraz rejestru wydanych przez Dyrektora zarządzeń i upoważnień;
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
- Prowadzenie rejestru dokonywanych w Centrum kontroli i audytów;
- Gromadzenie dokumentacji wychodzącej z Centrum korespondencji;
- Przygotowywanie zarządzeń zleconych przez Dyrektora;
- Sporządzanie rocznego sprawozdania działalności jednostki;
- Sporządzanie sprawozdania z kontroli zarządczej Centrum;
- Prowadzenie rejestru umów Centrum;
- Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników Centrum;
- Wystawianie druków delegacji służbowych;
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
- Gospodarowanie artykułami biurowymi i środkami czystości;
- Nadzór nad prawidłowością użytkowania mienia Centrum przez pracowników;
- Dokonywanie okresowych ocen sprawności sprzętu biurowego i przygotowywanie wniosków o doposażenie Centrum w dodatkowy sprzęt oraz urządzenia i meble biurowe;
- Aktualizacja informacji i ogłoszeń zamieszczanych przez Centrum na tablicach informacyjnych oraz podawanych w Biuletynie Informacji Publicznej;
- Prowadzenie ilościowej ewidencji wyposażenia i majątku trwałego Centrum;
- Prowadzenie ewidencji obowiązujących w Centrum stempli i pieczątek służbowych;
- Prowadzenie archiwum Centrum;
- Organizowanie i obsługa narad, spotkań, komisji, konferencji organizowanych przez Dyrektora.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie średnie lub wyższe najchętniej na kierunku związanym z charakterem pracy i zakresem wykonywanych zadań.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Biegła obsługa komputera, znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- Roczne doświadczenie zawodowe związane z wymienionym stanowiskiem.
- Umiejętności analityczne, odpowiedzialność, rzetelność i profesjonalizm.
- Znajomość zagadnień związanych wymienionym stanowiskiem.
Warunki pracy na ww. stanowisku:
Wymiar czas pracy – 1 etat. Budynek administracyjny jednostki przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Posiada windę. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
Informacja dodatkowa:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV oraz list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wymagane do zajmowanego stanowiska objętego konkursem (dyplomu, świadectwa pracy) oraz dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje.
Kandydaci na ww. stanowisko powinni złożyć CV i list motywacyjny opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sekretariatu przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie, zgodnie z art. 6 ust 1 lit b ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.)”,
Wszystkie CV bez powyższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji prowadzonej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie i będą usuwane z bazy administratora tj. Dyrektora PCPR w Pruszkowie.
KLAUZULA INFORMACYJNA dotyczącą ochrony danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie w zakładce RODO.
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone do skrzynki podawczej lub doręczone listownie w terminie do dnia 10 czerwca 2021 r. pod adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, z dopiskiem na kopercie: Oferta pracy na stanowisko ds. sekretariatu. Podstawą rekrutacji są rozmowy kwalifikacyjne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 738-15-01.
Po upływie terminu na złożenie dokumentów, lista kandydatów którzy spełnili określone powyżej wymagania formalne podana będzie do publicznej wiadomości na:
- stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej PCPR w Pruszkowie,
- na tablicy ogłoszeń PCPR w Pruszkowie.
O terminie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani telefonicznie.